Google Реклама
Устрем към резултати. Фокус върху растежа.
НАШИЯТ ПРОЦЕС
Първоначален Анализ и Стратегия
Първата ни задача е да разберем какви точно са вашите цели, свързани с кампанията. След като ги обсъдим с вас, ние ще предложим конкретни идеи и действия. Ще проведем проучване, което да ни даде повече информация за типа клиенти, които таргетирате и тяхното онлайн поведение. След това ще направим проучване за да установим ключовите думи за вашата кампания и да изключим тези от тях, които биха генерирали неуместен трафик. Целта ни е да осъществим цялостна кампания, включваща майсторски изградени, убедителни реклами, които ще доведат до реализиране на първоначално заложените цели.
Проучване на ключови думи
Нашите платени кампании са базирани на солидни метрики и рекламно съдържание, което резонира с вашата таргетирана аудитория и я насочва към предприемане на желаното от вас действие. Чрез детайлно проучване на вашия бизнес и дискусия с екип ви, ще изградим тематични списъци с ключови думи и ще ги тестваме, за да открием какво работи най-добре за вашите кампании. На база на всекидневното представяне на кампанията, ключовите думи ще бъдат филтрирани и при нужда ще бъдат добавяни и нови, съобразени с поставените цели.
Управление на кампанията
Веднъж щом сме създали уникална стратегия, съответстваща на вашите бизнес цели, преминаваме към изпълнението. Ние ще ръководим всичко свързано с ежедневните операции по PPC кампанията – коригиране на бидовете, управление на бюджета, оптимизиране на ключовите думи спрямо тестовите резултати. След това ще оптимизираме вашата кампания, ще наблегнем на ключовите думи, които се представят добре и ще изключим онези, които не носят задоволителни резултати.
Детайлен PPC доклад
Нашата мисия е да направим така, че да се отличавате от конкуренцията. И за да постигнем това следваме прилежен процес за всяка PPC кампания, която управляваме. Изпращаме редовно детайлни доклади относно как се оползотворява вашият бюджет, кои реклами са с най-много кликвания, кои устройства най-ефективно доставят вашите реклами. Част от доклада е и статистика за импресии, кликове, цена за клик, честота на кликване. Освен това ние винаги сме на линия, за да отговорим на всички ваши въпроси.
Разширете бизнеса си заедно с нас
ОПТИМИЗИРАЙТЕ ВАШАТА
ПЛАТЕНА МЕДИЯ
Готови ли сте да достигнете до по-високи нива на успех с нашите подобрени услуги за управление на кампании за платено търсене? Добре дошли в клуба на “големите момчета” в PPC мениджмънта. Нашите находчиви експерти ще приложат доказани стратегии, опит и постоянен анализ, за да осигурят резултатите, които вие очаквате.
Какво ще получите
По-високи класирания на рекламата
Когато целта е да бъдете забележими, ние ще се захванем директно с тежката работа, за да може вашите реклами да се показват при търсене на продукти и услуги, подобни на вашите , проведено от потенциалните ви клиенти. Концентрираме се основно върху броя на посетителите и продажбите. Ние се фокусираме най-вече върху осигуряването на желаните от вас резултати.
По-ниски бидове
Нашият екип притежава необходимия опит, знание и ресурс за да избере ключовите думи, които съответстват на вашите бизнес цели. Освен това, нашите копирайтъри ще напишат текст за вашите реклами, който ще убеди бъдещите ви клиенти да кликнат върху тях. Предимството на това да ни позволите да се погрижим за вашата онлайн реклама е, че ние ще положим допълнителни усилия за да гарантираме, че вашият бюджет ще бъде изразходен по оптимален начин.
По-добра възвръщаемост на инвестицията (ROI)
В допълнение към професионалния опит, нашите мениджъри, управляващи PPC кампаниите получават постоянна информация и статистика от търсачки като Google. Те са в течение на последните новости и постоянно тестват нови идеи. Целта е вашите реклами да бъдат винаги актуални, за да изпреварите конкуренцията.
Проучване на ключовите думи
Проучването на ключовите думи е критична част в цялостната стратегия за PPC кампаниите. Чрез детайлен анализ на вашия бизнес, продуктите и услугите, които предлагате, ще създадем списък с ключови думи, които са фокусирани върху бранда, продукта, услугата, или характеристиките им. След това ще тестваме тези думи, добавяйки и премахвайки някои от тях, за да открием тези, които са най-подходящи за постигането на целите на кампанията.
Анализ на конкуренцията
Вашите конкуренти активно оформят ключовите думи, за които правите бидове, както и цените, къде и кога вашите реклами се показват и т.н. Някои от важните въпроси, които трябва да бъдат зададени са: Кои са вашите основни конкуренти? Върху кои ключови думи се фокусират те? Анализираме вашата конкуренция с целта да изградим кампания, която превъзхожда всички други. Ние изучаваме техните успехи и грешки и на тази база създаваме оригинална и ефективна кампания, която ще подобри онлайн присъствието на вашия бранд и ще осигури резултатите, които очаквате.
Анализ и метрики
Метриките ви помагат да събирате и анализирате данни. Това е важна информация, която ако бъде добре анализирана може да бъде много ценна. Ако не използвате тези данни ефективно, рискувате да изпуснете възможността да подобрите представянето на кампанията. Тук идва и нашият принос. Ние използваме разнообразни аналитични инструменти за да разберем потребителската активност онлайн и офлайн. Тълкуваме резултатите от представянето на вашия бранд онлайн и на тази база изготвяме препоръки и предприемаме конкретни действия.
Стратегия за разработване на съдържание
Веднъж кликнал върху вашата реклама, таргетираният клиент ще бъде отведен към вашия уебсайт, микросайт или ландинг страница. Той първо ще разгледа вашата страница преди да осъществи фактическа покупка. Тези страници са от изключителна важност за генерирането на клиенти и за ефективността на платените реклами за популяризиране на бранда. Нашите експерти по разработване на съдържание създават и тестват онлайн дестинации, изграждащи моментална връзка с вашите клиенти. Резултатът, в следстие на това, е генериранeто на конверсии.
Мобилни & гласови PPC
Задайте си въпроса дали продуктите или услугите, които предлагате са нещо, за което хората често правят проучване или купуват в движение. Бихте ли използвали телефона си за да търсите вашите продукти/услуги онлайн? Ако отговорите на тези въпроси са положителни, трябва да обмислите възможността за платена оптимизация за мобилни устройства. Освен мобилното търсене, много хора в днешно време използват възможностите, предлагани от техните телефони, за гласово търсене. Някои проучвания сочат, че 1 от всеки 5 търсения през мобилен телефон е гласово. Поради този факт, ние даваме приоритет едновременно на оптимизацията за мобилно и гласово търсене, за да положим основите на бъдещия успех на вашия бизнес.
Римаркетинг (Retargeting Ads)
На всички ни се е случвало да бъдем преследвани от досадни реклами, след като сме посетили определен сайт или ако сме търсили даден продукт или услуга, но не сме завършили покупката. Това няма да се случи на вашия бизнес, поради големия ни опит в създаването и изпълнението на римаркетинг кампании в различни индустрии с вариращи цели – от популяризиране на бранда, през обвързване на клиентите с него до конверсии. Ние проектираме индивидуални римаркетинг кампании за вашия бизнес, чрез ефективни стратегии и реклами, които допринасят за открояването на вашия бранд на фона на конкуренцията.
Пълна прозрачност
Мониторингът е жизненоважен за успешната SEO стратегия. Затова изготвяме месечни доклади за класирането и ключовите думи, за да бъдем сигурни, че нашият подход води към постигане на резултати, обвързани със заложените цели.
При наличието на толкова много методи за рекламиране е лесно да загубиш фокуса върху крайната цел. С предоставянето на месечни доклади, ние целим да избегнем точно този момент. Ще държим вашата SEO стратегия и кампания ‘’прицелени’’ в правилната посока, гарантирайки, че вашите инвестиции в дигитален маркетинг ще продължат да се отплащат.